Monday, December 28, 2009

Mimpi Bersiri: Kawen??


Ada mimpi best, ada mimpi tak best langsung, ada mimpi takut (mimpi hantu la), ada mimpi petunjuk, ada..macam2 jenis mimpi lagi la.

Salah satu mimpi yang best; mimpi yang bersambung-sambung. Kalo mimpi best2 then terjaga, bila sambung tidur mesti berharap dapat sambung mimpi tadi. Ke aku sorang je macam ni. Ala, ngaku jela korang pun mesti macam ni kan? ngeee~~

Jom baca cerita sinopsis Mimpi Bersiri (kawen??) ni.

Sinopsis Episod 1:
Pada suatu malam yang best untuk tidur, seorang gadis telah bermimpi dirisik oleh seseorang yang tidak diketahui identitinya. Dia menyerahkan keputusan samada mahu menerima risikan itu atau tidak di tangan ayahnya.

gambar sekadar hiasan

Sinopsis Episod 2:
Pada suatu malam yang lainnya, gadis tersebut (sila rujuk Episod 1) telah bermimpi ada orang datang meminangya oleh seseorang yang juga tidak diketahui identitinya. Adakah orang yang sama seperti di Episod 1? Persoalan ini tidak dapat dirungkaikan sehingga ke hari ini.

I just love the colour

Sinopsis Episod 3 (akan datang):
Adakah gadis tersebut akan bermimpi berkahwin pula? Dengan siapakah dia akan berkahwin di dalam mimpinya? (Yang ni belum mimpi lagi....) Dan yang paling penting, dengan siapakah dia akan berkahwin di alam realiti? Just wait and see ;) "Jodoh itu rahasia Allah, Fahri "(dialog cerita Ayat-ayat Cinta).


Kisah ini adalah berdasarkan pengalaman sebenar penulis.hihi....
Nak kawen konon, nak kawen dengan sape ntah. Calon pun tadak :(

Nota: Mimpi adalah mainan tidur dan saya suka lagu mimpi yang mati.

4 comments:

Naqiah Khalidah said...

btw, sape atas pelamin ngan mu tu..

[Hana Ghazali] said...

i punye skandal la..hak2...

Ahi said...

heh. skandal ape nye! ceit!

;P

[Hana Ghazali] said...

jeles la tu.weks :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails