Wednesday, June 9, 2010

Udang oh udang

Jom ikut saya tangkap udang....

Haaaa.....besar tau udang ni. udang galah tuh...



Yang ni plak anak2 dia kot. Cian tak sempat nak besar dah kena tangkap.ekeke....



Lepas dah dapat tangkap banyak camni (banyak ke?), boleh la kita masak udang ni buat makan tengahari. Cukup la tu untuk 1 hidangan.hehe... Nyum2...sedap~~


Erm erm.... Aku ke yang tangkap udang tu?? hahaha... Atceli adik lelaki aku yang tangkap udang ni. Bila malam, maka hilang la dia pergi mengail udang... So, udang yang besar tu, dia lah yang makan.uhuhuu...sob3...tak leh makan udang besar. Nak yang besar, nah pergi kail sendirik!!

2 comments:

Fiq said...

wah. sodap pulak tengok. huhu

Hana Ghazali said...

tgk pon da sodap...mkn lagi la sodap.hehe..nyum3~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails