Friday, June 18, 2010

Cara-cara minum air panas

Minum air panas sangat nikmat ok. Lagi-lagi kalau air teh. Kalau tak guna air panas menggelegak tak sedap. Aku memang jenis buat air panas tak suka campur dengan air masak. Nak dijadikan cerita, minggu lepas aku terkena ulser kat mulut. Tau kan? Dah la kena kat depan. So, memang tak boleh nak minum air panas dari cawan la. Then aku teringat apa aku buat time kecik-kecik dulu kalau minum air panas.. Tadaaa!!


Apa daa... Dah besar panjang pun minum camni lagi. Adik aku pun join sekali daa..hakhak...

Bila da besar, dalam subjek sains ada belajar pasal benda ni. Luas permukaan mempengaruhi pembebasan haba ke udara. Haaa.... Kira masa kecik dah pandai aplikasi menda ni la. Bijak2!! hehe...

Ada sape-sape kat sini tak pernah minum macam ni tak? Lepas ni boleh la try ek..uhuhuuu~~~

4 comments:

Fiq said...

ala. letak je ais seketul dua. huhu

Unknown said...

hahaha..ni pasai xde ais la ni...
n kalo letak ais jd tawar lak air :P

MiloMasihPanas said...

haaha.... ltak je lam talam... lagi luas nye punye permukaan.. kn3??

post terbaru, ♥♥♥antara sebab aku tak tunggu hari bapa♥♥♥

Unknown said...

@milo: ni saje je nak mengimbau zaman dolu2..hehe..tp talam pun bagus gak kan.haha~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails