Friday, October 8, 2010

Perihal kemuncup

"Bila ingat kita tak bawak...bila tak ingat kita bawak"

Jawapannya macam tajuk kat atas tu la.. Tu teka teki masa kecik2 dulu.. Ayah aku slalu je berteka teki tu..

Kenapa jawapan dia kemuncup? Sebab kalau kita ingat, bila kita nak lalu kat kawasan yang ada kemuncup kita mesti lipat seluar kita kan.. So, kita tak bawak la kemuncup tu.hehe...
Erm...nape citer pasal kemuncup pulak ek... Sebenarnya...sebenarnya... sebab gambar kat bawah ni.

Tengah tak ada kerja la ni. Saja main lawan kemuncup. Lastnya, dua2 tak menang pun. Main suka-suka je =) Ku rindu orang tu sebenarnya...RINDU SANGAT!!!

2 comments:

ein said...

ehem2..mcm kenal je WLJ tu..kihkih..:D

Hana Ghazali said...

ehem2...knl ke? snyp2 sudeyh...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails